perfectlifestyle

2012-11-06
23:09:33

Btw.. min depression- svaaart :D
Hittade det här utkastet:

"Jag vill göra något mitt hår... Jag känner mig så deprimerad. Och mitt hår(och utséende) gör mig ÄNNU mer deprimerad... -.- Asso usch.. Jag ser så JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA tråkig.. brunt hår.. bruna ögon.. ingen frisyr.. ingen lugg.. ingen ny piercing/eller nytt hål på fääättttt länge.. Jag är bara supertråkig.. Jag har lust att färga håret SVART.. och klippa LUGG.. och klippa håret i någon frisyyyyyr..

 

Blir inte ni också jävligt deprimerade när ni tittar på mig?

Eller är det bara jag som är på världens sämsta humör.

 

Jag vill ta 5 hål till i öronen.. 4st ”vanliga” och en ”Snug”.

 

Och när jag ändå vill ha saker osv så kan väll någon köpa en ny kajal till mig, för min tog slut för typ 1000000 år sen... (Den braiga) nu har jag bara dåliga kvar.."

 



 Allting blir så svart för mig när jag är deprimerad, och det roliga är att jag köp på svart när jag är glad också! It makes me happy! :D och..jaa... Svart e asum :)

 

 

Ajjjjjjjjjjaaaaa svart hihihihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii........


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: