perfectlifestyle

2013-01-06
19:40:01

Lovet är ju typ slut! Julklapparnaa!
Nu har jag inte bloggaT på riktigt länge känner jag.. Men men, kände för att göra ett litet inlägg! Just nu leker livet jävligt fint tycker jag, om man får dela med sig av lite info i livet ^^ lovet har varit skönt och jag har bara njutit av min UNDEEEEERBARA LEDIGA TID! WOOOHOO! Nej men seriöst... Allt bättrade sig precis innan jul, så det är jag väldigt glad över. Jag har dom finaste vännerna och dom jag älskar mest i mitt liv, precis där jag vill jah dem! ^^ <3 
 
så vad har jag fått i julklapp? 
Röda Dr.martens, en ny dataskärm, nagellack och "tillbehör" osv, "spa masker", sockor, kläder, nattkläder, 3par knästrumpor, 4 presentkort, pengar, parfym, pekpenna, mobilskal, smycken,solglasögon, godis, spel, YLD keps, smink, och lite fler små saker, + en iPhone 5 som jag bloggar från nu :) 
 
yaaay! Jag är ändå ganska nöjd :D jätte nöjd faktiskt för att vara helt ärlig! 
 
Fler bilder får komma senare! Puss!
//I

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: