perfectlifestyle

2013-03-19
08:41:15

Piercingar etc.
Så har jag fått en fråga om min piercing, antagligen tungen, eftersom att det är den som jag visat mest :))
Jag får frågor om dom då och då så varför inte göra ett inlägg typ hohohohoo ^^
 
Jag har 9 hål som jag gjorts.. tungan och dom små hålen i öronen (där nere i loberna) har gjorts hos professionella (3st), och resten har gjorts hemma (6st) ! :P
 
Här är dom, ursäkta för snea bilder, orkade inte vända på dom:
 
 
 
 
 
ALLLTTTSÅÅÅÅ... 
1 Industrial (staven i örat? - Moster gjorde på mig.
2 Töjningar, 9mm & 4mm - Hålen togs när jag var 2 månader gammal av min mamma, och töjt därefter.
2 Hål i loberna (små) - Hos frisören.
1 Tunga - Hos en piercing studio.
1 Smiley (under läppen) - Helt själv. I smyg...... 0,0
 
 
 
Min industrial gjorde ont under läkningstiden, och att ta, jag var rädd och tjöt som en liten stucken gris. (13år)
 
Minns inte mina första hål, men att töja kan göra ont, fast ibland inte. Tryckte in 9mm igår och det kändes inte, tryckte in 4mm imorse och den gör ont. Ju större hål man har desto mindre ont gör det. (15år)
 
Mina vanliga hål gjorde inte ont. (7år)
 
Tungan gjorde inte ont, han jag tog hos var extremt duktig och gjorde helt rätt. Läkningstiden var jobbig och tungan svullnade, den var öm och det var jobbigt att äta. (15år)
 
Min smiley tog jag i badrummet helt själv, fick inte göra det så min mamma blev gaaaaalen på mig. Det gjorde inte jätteont, men läkningstiden är alltid värst! ;) (15år)
 
Och det var nog det :)
 
Ställ frågor om det är något ni undrar över ^^<3 
//I <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: