perfectlifestyle

2013-05-05
02:13:02

Isa är sig kanske inte lik ti...
Isa är sig kanske inte lik till utseendet, kan man se mig som en annan isa då? Jag mår bra, är inte det huvudsaken? jag kanske har förändrats men snälla.. det gör vi alla.. gilla mig oavsett om jag klär mig i svart, bär svart smink och tuperar håret.. är det ett konstigt litet krav?  -Nej det är det inte. JAG VILL FORTFARANDE HA KUL OCH ÄR FORTFARANDE JAG. Så alla jävla människor som har "Hon har förändrats, jag saknar hennes gamla-jag"-tänkande kan slänga sig i väggen och tagga långt, eller helt enkelt acceptera förändringar. Ni förändras också, vem säger att förändringar är negativt.. man kan inte vara samma person hela tiden, livet ut, så snälla bara acceptera. så trött på alla som slutat umgås pga bl.a min stil. det är inte okej, ni få ge er. Ni har förändrats precis lika mycket, dock kanske mer till sättet och det är väll värre eftersom att ni förändrats till något sämre. Till människor som dömer efter utseende. Lägg av. Ni vet vilka ni är.. Förhoppningsvis så ser ni det här.
 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Storasyrran här :P

Älskar dig, alltid! <3

2013-05-08 @ 11:32:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: