perfectlifestyle

2012-05-16
17:44:36

Paddlingen- Sov i killarnas tält x.x
USCH, det var hemskt!

Det började med tunga väskor som man behövde bära på och sen skulle man ner i dom dumma kanoterna! X.x

Ja, man kan börja med att säga såhär; Man fick
SÅHÄÄÄÄÄÄÄRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR
ont i rumpan, man fick kramp i händerna, ont i axlar och rygg + ....RESAN TOG ALDRIG SLUUUT...kändes det som...

Det var motvind så vi kämpade som FAAAAAN... Det slutade med att Natta åkte hem, för hon orkade inte mer x.x

När vi hade kommit fram så var det iallafall skööönt ^^ vi satt vid elden och värmde oss för det var såååå kallt...

Jag och Elin gick en promenad i skogen och bara snackade och det var AS-MYSIGT! KÄRLEK TILL DIG ELIIIN!♥

Sen:

Det var iskallt så vi typ dog och frös ihjäl... x.x meeeeen jag och Elin fick sova i Linus, FFX's (?) och ConDrads tält xD

TRÅNGT men det blev varmt! Kroppstemperatur ger väärme... OooooOooooOooooOoooo......... -.- ;P



MenMEnMEnEEMeMeMEMeNmeNNEMmmemeEMEN......

- Jag saknade en viss person, "aa" för dom som vet vem det är... Jag fick åångest, ville juh se honom xO
ajja, jag överlevde skumt nog... ._. :) ^^



Det var väl allt för det här inlägget, puss!♥♥♥



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: